Dagje vissen - Reisverslag uit Brightwater, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu Dagje vissen - Reisverslag uit Brightwater, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu

Dagje vissen

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner & Lenie

07 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Brightwater

Vandaag stond vissen op het programma voordat ik met het verslag begin zal ik eerst vertellen waarom er geen foto's van ik maak de meeste met mijn foto camera en die foto's kan ik niet op de tablet zetten en de tablet neem ik niet mee die is te groot of kan iemand uitleggen hoe dat moet????.
De dag begon al vroeg we moesten om 07.30 bij Harmen zijn dan zouden we meteen vertrekken naar Penzance bij rai valley het was wat bewolkt maar in de loop van de morgen klaarde het op en het werd prachtig weer. We kwamen aan na een prachtige rit van bijna 2 uur, Stew een vriend van Harmen was mee. De hele rit daar naar toe hadden we een aanhangwagen met een kleine boot bij ons die hadden we nodig om bij de boot te komen. Rond 10 uur waren we klaar en konden gaan varen Jaimy Harmen zijn zoon was er ook bij dus met 5 man vissen veel gevangen een Snaper en een paar andere vissen waar ik de naam niet meer weet Piet had nog twee haaien gevangen en ik sloeg nog een Barakoeda aan de haak die heeft Harmen binnen gehaald wat een beest is dat al met al een hele mooie dag om nooit meer te vergeten. Rond 5 uur waren we terug in Brightwater met ze allen nog nagepraat over de dag en terug gegaan naar Mapua om te eten Jaimy is met ons meegegaan en die logeerd bij ons een heerlijk mannetje echt waar behulpzaam en nieuwschierig naar Nederland dat is mooi hij verteld ook veel over Nieuw-Zeeland we gaan vanavond nog een spelletje spelen en daarna na bed.
Dit was het zo'n beetje tot de volgende.

  • 07 Maart 2014 - 10:00

    Bas:

    Hoi vakantiegangers ,mooi om te lezen dat jullie zo genieten.De reisverslagen zijn leuk en indrukwekkend , veel plezier en doe Harmen, Maaike en de kinderen de groeten. Grts Lea, Bas en Yvonne.

  • 07 Maart 2014 - 12:30

    Sven Faber:

    Nou nou dat klinkt weer mooi hoor haha geniet ervan! Xx Laura en sven

  • 07 Maart 2014 - 18:01

    Wendyvanvuure:

    eindelijk een foto veel vis gevangen gaan jullie ze ook nog op eten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Brightwater

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

De Coromandel de laatste paar dagen

17 Maart 2014

White Island

14 Maart 2014

whanganul river

13 Maart 2014

Kiwi kijken

11 Maart 2014

Wellington
Werner & Lenie

Onze lang verwachte reis gaat beginnen. We gaan met zijn vieren. We gaan er iets moois van maken.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8971

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: