De eerste dag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner & Lenie

18 Februari 2014 | Nederland, Nederland

De vakantie is begonnen, gisterenmorgen door jack naar schiphol gebracht het was rustig op de weg inchecken was geen probleem koffie gedronken en ons geestelijk voorbereid voor 12 uur vliegen ik moet zeggen het vliegen ging beter dan ik verwacht had goed eten alleen geen film kijken was kapot dus lezen en slapen, we zijn in Singapore rond 6 uur plaatselijke tijd geland in Nederland was het dan rond 23.00 uur het hotel gauw gevonden biertje gepakt en daarna slapen tot 11.30 uur er uit want we wilden Singapore bekijken ontbeten en gauw de bus in, wat is het heet daar maar dat mag de pret niet drukken. Een uur of 5 weer terug op het vliegveld wat eten en we gaan op weg naar Nieuw Zeeland weer 12 uur vliegen maar hoe dat is geweest vertel ik dan wel weer wat ik wel weet is dat Lenie dan jarig is.

Grtz Werner Lenie Piet en Petra

  • 18 Februari 2014 - 11:11

    Michele Moss:

    Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday to lenie happy birthday to you. Have great dayand enjoy.xxxxxxxxx

  • 18 Februari 2014 - 11:12

    Idie:

    Wow, wat een reis! Spannend. Lenie. Alvast van harte!

  • 18 Februari 2014 - 11:14

    Erik:

    Wat ben ik jaloers op jullie zo leuk.

  • 18 Februari 2014 - 12:03

    Dalmaijertjes:

    Geniet van deze Super mooie reis! En Lenie alvast Gefeliciteerd!!

    Groetjes XXX De Dalmaijertjes

  • 18 Februari 2014 - 13:02

    Helma:

    alvast gefeliciteerd xx jack helma jeffrey

  • 18 Februari 2014 - 13:17

    Wendy Van Vuure:

    het eerste stuk zit erop hebben juliie eel in de e reader gelezen op naar het tweede deel lenie alvast van harte gefeliciteerd van ons x x

  • 18 Februari 2014 - 17:02

    Paula En Bas :

    Hoi nicht al vast gefeliciteerd met je verjaardag.nog heel veel plezier gr van Bouman xxxx

  • 18 Februari 2014 - 17:19

    Laura:

    Alvast van harte gefeliciteerd! Geniet van de reis!!

  • 18 Februari 2014 - 18:47

    Wil:

    Hey luitjesuü, nog even en dan staan jullie weer met beide voeten op de grond. Lenie vast van harte.

  • 18 Februari 2014 - 19:58

    Roos:

    Hoi hoi, Spannend allemaal. Lenie van harte gefeliciteerd. Hier nog helemaal niet jarig maar daar al lekker wel.

  • 18 Februari 2014 - 19:59

    Kimmie:

    Lief baasje, het gaat goed met mij hoor, heb mijn plekje op de vensterbank gevonden. Een hele fijne verjaardag met veel kopjes van mij.
    Liefs Kim

  • 18 Februari 2014 - 22:27

    Jos:

    Hai, zolang naar uitgekeken en nu eindelijk op weg. Leen, proficiat met je verjaardag. Dit is wel heel speciaal.Ik heb er inmiddels een maatje bij. Ze is niet meer bij mij weg te slaan. Dat wordt straks nog een "probleem". Geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

De Coromandel de laatste paar dagen

17 Maart 2014

White Island

14 Maart 2014

whanganul river

13 Maart 2014

Kiwi kijken

11 Maart 2014

Wellington
Werner & Lenie

Onze lang verwachte reis gaat beginnen. We gaan met zijn vieren. We gaan er iets moois van maken.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 8966

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: