Arrowtown - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu Arrowtown - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu

Arrowtown

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner & Lenie

24 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Arrowtown

Goedemorgen, hier is het avond vandaag een leuke dag gehad een goede nachtrust en dat is heel belangrijk zeker voor ons we worden namelijk een dagje ouder. Om 09.00 uur ontbijt dat heb je namelijk bij B&B de eigenaars zijn van Nederlandse afkomst dus geen enkele moeite met communiceren rond 11.00 uur naar Queenstown gereden ook weer door een mooii gebied maar meteen doorgereden naar Clenorchy daar is een gedeelte van de Lord of the Ring opgenomen en dat kan je ook wel zien mooie bergen en een schitterend meer mooi blauw was wel een stukje rijden maar dat geeft niets we hebben de tijd even rond gewandeld daarna weer terug gereden naar Queenstown echt een stad je komt zelfs wagens tegen en je moet voorrang verlenen daar rond gelopen gegeten met een kabel baan naar het hoogste punt gegaan om foto's te maken van de omgeving voordat je het weet is al weer de middag om, koffie gedronken ijsje gegeten en weer terug gereden onderweg zagen dat je kon speed raften met een hele snel boot over de rivier varen (MEEVAREN) niet zelf maar dat was behoorlijk aan de prijs dat doen we een andere keer in het noorden. Ook bungy jumpen kon daar van het hoogste punt van de wereld maar daar had ik het lef niet voor.
We zijn toen maar terug gereden en we gaan ons nu voorbereiden op het avond eten. Iedereen werk ze wij nemen het er nog even van.
Grtz werner lenie Piet en Petra

• 24 Februari 2014 - 07:08

Nick, Mandy, Reno & Kane! :

Durfde jij niet te bungeejumpen??? Ik zou daar het lef ook niet voor hebben. Leuk dt je de set/ landschap van lord of the rings nu gezien hebt! Eet smakelijk & een fijne avond! Groetjes

• 24 Februari 2014 - 12:08

Sven Faber:

Hey pa en ma jullie en een dagje ouder worden wat had ik nooit verwacht haha maar ik ben nual benieuwd naar jullie foto's maar veel plezier daar nog hè! Gr laura en sven

• 24 Februari 2014 - 13:50

Carla Soeters:

Waarom hebben jullie mij niet meegenomen!
    Haha geniet ervan hoor, veel plezier.

• 24 Februari 2014 - 18:59

Wera!:

wat een ervaring! lijkt me prachtig. geniet er nog van AL die weken!

• 24 Februari 2014 - 19:34

Idie Pijnenburg:

Hallo, het lijkt me geweldig, de natuur daar, gelukkig kan je daarvan genieten ook als je al een jaartje ouder bent!!!

• 24 Februari 2014 - 22:17

Jos:

Hai, zijn jullie geen orks tegengekomen? Je moet wel alles een keer gedaan hebben in je leven.
    veel plezier.