lake Tekapo - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu lake Tekapo - Reisverslag uit Fairlie, Nieuw Zeeland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu

lake Tekapo

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner & Lenie

22 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Fairlie

Het is vandaag 23-2-14 Maar ik zal de update geven wat we op de 22 gedaan hebben.
's morgens vroeg ons bed uit gegaan na een nachtelijke storm echt hard maar de wind was weer gaan liggen na onbijt auto gepakt en naar het observatorium gereden die is een gebied waar je het beste ter wereld naar de sterren kan kijken behalve als wij er zijn maar dat geeft niet maar staat wel op een hoge berg waar je goed zicht heb op de omgeving maar we waren echt hoog dus veel wind weer maar de zon scheen strak blauwe lucht daar rond gelopen een kopje koffie gedaan en toen zijn we gaan wandelen.
je kon een korte en een lange route lopen, lenie zat te twijffelen maar ze liep de grote route mee bergje op bergje af en zoals je weet lenie heeft daar een hekel aan maar ze liep bijna de hele route mee mooie uitzichten rond het meer en de hoogste berg van Nieuw-Zeeland de foto's zijn prachtig geworden. Beneden aangekomen had je warm water bronnen zei men maar dat was heel klein en best wel druk, zijn we niet ingeweest wat we krijgen nog een kans. Wat te drinken en eten gepakt Lenie en Petra zijn naar het dorp gelopen boodschappen gedaan voor het avond eten en Piet en ik hadden nog een klim voor de boeg want de wagen stond nog boven op de berg. Wagen gehaald na een forse klim en toen terug gereden het was een inspannende dag de avond rustig aangedaan op tijd naar bed want we waren best moe.
Ps Lenie had een klein blaartje opgelopen maar toch doorzetten goed zo Leen op naar de volgende berg.
Groeten Werner lenie piet en Petra

• 22 Februari 2014 - 19:48

Charl:

He Werner heb de fit al voor je ingevuld dit jaar. hahaha. Veel plezier daar nog.

• 22 Februari 2014 - 20:00

Sven Faber:

Zozo ma ik ben hartstikke trots op je! Maar ik ben wel benieuwd naar de foto's hoor. Gr sven

• 22 Februari 2014 - 20:15

Kelly En Sacha En Kids:

Wat klinken de verhalen mooi en goed zeg! We zijn nu al benieuwd naar het nieuwe fotoalbum! Maar dat duurt voor jullie gelukkig nog heel wat weken! Goed gedaan Lenie, zo'n grote klim en wandeling! We wensen jullie vieren weer een mooie tijd en kijken uit naar jullie volgende reisverslag! Liefs uit t Veer.

• 23 Februari 2014 - 17:29

Wendyvanvuure:

leuk hoor om jullie reis zo een beetje tevolgen