Akaroa lake Tekapo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu Akaroa lake Tekapo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Werner & Lenie Faber - WaarBenJij.nu

Akaroa lake Tekapo

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner & Lenie

21 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Het heeft een paar dagen geduurd eindelijk internet als je hier in de bergen zit bijna geen verbinding. Het huisje in Akaroa was echt mooi uitzicht prima,
na een goede nachtrust zijn we het stadje ingegaan dat was nog gesticht door de Fransen in 1840 en dat zag je ook het deed een beetje Frans aan.
Het was prachtig weer dus we besloten te gaan varen langs de kust daar was in pinguin populatie, zeehonden en dolfijnen ongelovelijk maar waar we hebben ze allemaal gezien. Om dat te bekijken hebben we de hele middag nodig gehad. Einde van de dag nog even gekeken voor een nieuw zeelandse telefoon kaart te kopen wat een libara kaart uit nederland werkt niet. En gewoon bellen met Lenie haar telefoon kost kapitalen.
Vandaag 21-02 zijn we naar Lake Tekapo gereden daar is de hoogste Berg van Nieuw-Zeeland mount Cook de rit was niet zo mooi een heel vlak landschap maar toen we de bergen inreden was het weer prachtig, boodschappen gedaan naar het huisje gereden mooi huisje weer met een prima uitzicht. We gaan koken en ons op morgen voorbereiden en de nacht want je hebt hier de mooiste steren hemel van de wereld. Tot gauw.

• 21 Februari 2014 - 07:27

Sven Faber:

Hey pa en ma ik ben echt jaloers op jullie hoor! Het klinkt echt super mooi daar maar geniet er nog van een veel plezier met zijn allen! Xx sven

• 21 Februari 2014 - 07:39

Nick, Mandy, Reno & Kane! :

Waaaauwww wat zal dat een geweldige ervaring geweest zijn om al die diertjes te zien! En fijn om te horen dat julllie het super hebben! Geniet van jullie mooie reis! Liefs van ons xxxx

• 21 Februari 2014 - 07:46

Paula En Bas :

Jammer dat we er niet bij zijn ik wil ook wel die dieren zien .nog veel plezier .gr xxxxxxxxx

• 21 Februari 2014 - 10:56

Wendy Vanvuure:

de eerste indruk van new zeeland kunnen ze jullie al niet meer afnemen wat een super ervaring x

• 21 Februari 2014 - 11:14

Rosemarie:

Ha die luitjes, heerlijk genieten!!! Ik zit hier met een knorrende Kim op schoot jullie verhalen te lezen. Werner maak eens een foto van die schitterende sterrenhemel.
    Wat een indrukken doen jullie op. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben straks.
    xxx

• 21 Februari 2014 - 12:56

Wera:

gaaf...vet...super! leuk om hier met jullie mee te leven!

• 21 Februari 2014 - 15:59

Edith:

Wat mooi om te horen. Kan je wel een lekker biertje kopen. Groetjes Edith

• 21 Februari 2014 - 16:05

Henk Van Manen:

Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben!! Geniet er maar lekker van. En voor Werner: Hier draait het als een goed geoliede naaimachine ;)

• 21 Februari 2014 - 19:53

Carla:

Sooooo dat klinkt heel goed. Geniet ervan hoor.

• 22 Februari 2014 - 03:28

Claricia:

Wat klinkt het allemaal geweldig, we kunnen haast niet wachten om deze prachtig dingen ook te bekijken. En inderdaad om onze Nederlandse vrienden te zien! Geniet met elkaar en tot over een week of 2.

Liefs